גדול העונה אמן יותר מן המברך
אנו לומדים היום מהזהר בפרשת וילך על האמירה של המקובלים "גדול העונה אמן יותר מן המברך"
נלמד זאת על ידי שני סיפורים קצרים, בראשון משפט זה לא ישמע לנו הגיוני, ובסיפור השני כן יהיה לנו הגיוני: אדם אחד מתפלל כשעה עם כוונות, משקיע ומתרכז רבות, האדם שלידו יושב רגל על רגל ואומר לו "אמן" היתכן שגדול העונה אמן פה? לא נשמע הגיוני.
לפני הסיפור השני נלמד שאמן גימטריה "יהוה" - שם הבורא והממונה על העולם הרוחני, יחד עם שם
"אדני" - שהוא שם השכינה והממונה על העולם הגשמי, יחד בשם אחד אות אחר אות הם עולים: "יאהדונהי"
בדיוק גימטריה 91 = אמן.
בסיפור השני: נכוון שהאדם הראשון מתפלל עם כוונות, אך האדם השני כשהוא אמר אמן, הוא חיבר את העולמות יחד משום שאמן מחבר את העולם הרוחני עם הגשמי ויוצר העברת אנרגיה ביניהם.
העלאת התפילות והורדת הברכות.
אם כך בטח שעניית אמן גדולה מהברכה, משום שבזכותה הברכה בכלל יכולה לעלות.
שבת שלום.
אתם מוזמנים לקורסים החדשים בפרונטלי ובזום: https://lp.vp4.me/odnt
סודות התהילים וסגולותיהם, פירושי התורה על פי הסוד, ריפוי בנרות, מבוא וקבלה לחיים, הילינג כוח האותיות, חותמות שלמה וספר הזהר: לוז לימודים כוח הרוח קבלה לחיים
אתר, חנות ובלוג עם טיפים נוספים:
0537366404 דוד סיבוני
コメント